Some people lead and some people follow

Alla inlägg under februari 2010

Av Nathalie - 26 februari 2010 23:56

Jag äter glass trots att de är mitt i vintern. Sen måste jag erkänna att jag faktiskt är en av dom som äter upp toppen, sen börjar äta struten nerifrån. Ni vet man biter av botten så all glass rinner ut där?


Ja, jag är barnslig. Kan man bli för barnslig?



"Jag andas in och det känns som första gången
Du håller om mig och jag vågar hålla kvar
Ja, vi kanske ljög fast vi sa att det var sant, vi var aldrig kära i varann men det kändes likadant"


Sen när började jag lyssna på svensk musik? Ja, sen Melisson Horn släppte sin nya skiva.

Av Nathalie - 26 februari 2010 14:16

Det är så roligt att blogga på bloggplatsen, jag förstår inte att jag inte bytte tidigare. Bättre sent än aldrig, det är mitt nya motto.


Annars så, mitt hår dryper av fett, jag är ett riktigt äckel. Borde duscha verkligen. Ursch..


Nej, riktigt så illa är det inte, inte illa alls kanske. Men en dusch hade suttit fint. Är lite frusen som vanligt :)



  

Så här roligt kan det vara att skrapa tialotter ibland. (Ursäkta kvalitén)

10 kr, snåla jävlar..

Självklart skrapades resten också, av vilken anledning vet jag inte. Det är sånt som är inpräntat, man skrapar hela lotten trots att man redan fått tre lika.

Av Nathalie - 26 februari 2010 11:42

Snäll vän jag har som skickar bilder på grodor på msn. Vänta du bara, hämnden är ljuv. Det är väl så man säger?


Jag ska nog ge igen..

Av Nathalie - 25 februari 2010 21:41


Det enda jag kan tänka på är, hur gick det med fiskarna? Dog dom? Det framgick tyvärr inte och tanken gnager i mitt huvud.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards