Some people lead and some people follow

Alla inlägg under juni 2010

Av Nathalie - 28 juni 2010 17:50

Pappas fru har upptäckt facebookchatten. I veckan som var så satt jag med min bärbara dator ute i ateljen där hon jobbar, när jag kom tillbaka en kvart senare hade jag lite nya meddelanden på chatten.


Hej Nathalie. Vart tog du vägen ???

Är det käk på gång

Jag hör hur det ploppar på din dator när jag skickar till dig. Snart ploppar det igen

Ja, det gjorde det. Snart plppar det ännu en gång

Ja, det gjorde det. Plopp Plopp, Plopp, Plopp

Ja, nu ploppade det igen. Det slutar ju aldrig


Ja, vissa är ju lättroade :)

Av Nathalie - 23 juni 2010 16:36

Nackdelen med att ha långt hår med slitna toppar är att människor tror att jag har löshår.


Tack för den men det är mitt eget hår, och om jag nu skulle satt i löshår hade jag nog satt i lite längre.


Var det negativt eller positivt? Jag får inget rätsida på den punkten :)

Av Nathalie - 20 juni 2010 15:24

Dom flesta förstår nog varför jag tog en bloggpaus, för er som inte vet så kan jag säga att när man är kär så finns de bättre saker att göra än att blogga. Bloggen blir som bortblåst.


Jag är fortfarande kär om ni undrar, men jag saknade bloggen och insåg att 5 min då och då kan jag nog offra ^^,

Av Nathalie - 17 juni 2010 20:51

Jag tog en välbehövlig bloggpaus, men nu är jag tillbaka. Ser att ni är många som varit in varje dag och kollat ändå. Va dåligt samvete jag får :p

Tror inte jag uppdaterat sen hudikresan. Här kommer iaf en av alla bilder vi tog då.


"Look at this photograph, everytime i do it makes me laugh"

 



Ovido - Quiz & Flashcards