Some people lead and some people follow

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

Shopping

Av Nathalie - 18 december 2010 18:08

Var till Sundsvall igår och shoppade lite. Handlade klart alla julklappar. Handlade även en tröja på barnavdelningen. Eller det var nog mer en jacka. Sjukt fin. Rosa och vit var den. Haha ;)


Någon frågade hur mkt hudvårdsprodukter jag har och vad jag använder. Har alldeles för mkt för att räkna upp allt men skulle tippa på att jag har uppåt 50-60 olika saker. Det jag använder mest är:

Oliva body butter- när jag duschat, man blir asmjuk.

Ldb limited edition- lotion som jag har just nu. Brukar variera lotion rätt ofta. Den smörjer jag oftast på precis innan jag klär på mig.

Bobbys hårprodukter- Ett hett tips! Sjukt bra produkter, från kändisfrisören bobby. Har både schampoo, balsam, spray och mousse.

Gliss hårinpackning- en riktig fuktbomb.

Paul Mitchell silikondroppar- utan silikondroppar får jag svintohår

Sunsilk leave in- i håret när jag blåser det.

L300- ansiktsrengöring för torrisar. utan den blir jag jättetorr

Skin Drink- ansiktscreme från lush, bra med fukt nu på vintern

Ccs ansiktscreme- den använder jag innan jag lägger på sminket.


Sen har jag en massa annat. Fotcremer, dubbla upplagor av lotions, balsam, konstiga cremer. Ja, you name it. :P Nått som alltid räddar mig är dock mina silikondroppar. Utan dom vet jag inte vad jag skulle göra. Man ska vara snäll med håret har jag märkt. Därför blåser jag bara till benan nu för tiden, för att inte slita för mkt på håret. Om det är nått ni ska satsa på så är det riktigt bra silikondroppar :) Och en bra ansiktscreme.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 4 januari 2011 21:58

Kan inte blogga från bloggplatsen på min dator hemma. Det är nån bugg som gör att jag inte kan logga in. Flyttar därför till Nattstad.. Fixar den nya nu i veckan. Håll ut :) ...

Av Nathalie - 20 december 2010 21:49

Lyssnar på gamla playlists och blir påmind om allt konstigt jag och Bella hittade på i våras. Vi syntes och hördes alltid. Var aldrig tysta mer än en minut. Hade internskämt som bara vi förstod och ibland bröt vi ihop av skratt utan att vi ens visste...

Av Nathalie - 14 december 2010 22:12

Har varit hos Erika och kollat på film ikväll. Vi såg P.S I love you. Är helt tokig i den filmen :P Vi har också hunnit planera in en födelsedagsfest den 22 Januari ^^,   Nu ska jag sova, för imorrnbitti ska jag upp tidigt och besiktiga bilen...

Av Nathalie - 14 december 2010 12:18

Allt börjar lägga sig nu. Allt har börjat sjunka in.   Sista veckorna kan man sammanfatta med ett enda ord: Kalabalik.. Jag har kastats fram och tillbaka mellan hopp och förtvivlan. När jag har börjat hoppas igen så har det skett något som fått...

Av Nathalie - 13 december 2010 11:48

Har sovit jättedåligt inatt. Har dels haft sån smärta i hela kroppen att minsta lilla rörelse jag har gjort så har det gått en ilning genom hela kroppen. Jag kan bara ligga på vänstersidan och jag kan ju säga att efter några timmar i samma ställning ...

Ovido - Quiz & Flashcards