Some people lead and some people follow

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Jag ska göra kaos

Av Nathalie - 12 december 2010 01:51

Eller? Snarare att allt blivit kaos..


Senaste veckorna har bestått av ambulansfärd, akutbesök och trafikolyckor..

Kom nyss hem från akuten. Allt såg bra ut. Trots att jag tuppat av (?).. Nån som berättat för mig..


Vi lever iaf, både Bella, Erika, Niklas och jag.. Det är de viktigaste. Bilen vet jag inte alls. Huvudsaken är att alla lever..


Nu ska jag sova, hoppas minnet av vad som hänt kommer tillbaka. Jag är nollställd just nu..


Allt händer just nu. Kanske bara bra, för nu kan jag hantera saker på rätt sätt och dra lärdom och sen gå vidare.. Kanske är det därför, kanske har jag otur.. Vem vet..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 4 januari 2011 21:58

Kan inte blogga från bloggplatsen på min dator hemma. Det är nån bugg som gör att jag inte kan logga in. Flyttar därför till Nattstad.. Fixar den nya nu i veckan. Håll ut :) ...

Av Nathalie - 20 december 2010 21:49

Lyssnar på gamla playlists och blir påmind om allt konstigt jag och Bella hittade på i våras. Vi syntes och hördes alltid. Var aldrig tysta mer än en minut. Hade internskämt som bara vi förstod och ibland bröt vi ihop av skratt utan att vi ens visste...

Av Nathalie - 18 december 2010 18:08

Var till Sundsvall igår och shoppade lite. Handlade klart alla julklappar. Handlade även en tröja på barnavdelningen. Eller det var nog mer en jacka. Sjukt fin. Rosa och vit var den. Haha ;)   Någon frågade hur mkt hudvårdsprodukter jag har och v...

Av Nathalie - 14 december 2010 22:12

Har varit hos Erika och kollat på film ikväll. Vi såg P.S I love you. Är helt tokig i den filmen :P Vi har också hunnit planera in en födelsedagsfest den 22 Januari ^^,   Nu ska jag sova, för imorrnbitti ska jag upp tidigt och besiktiga bilen...

Av Nathalie - 14 december 2010 12:18

Allt börjar lägga sig nu. Allt har börjat sjunka in.   Sista veckorna kan man sammanfatta med ett enda ord: Kalabalik.. Jag har kastats fram och tillbaka mellan hopp och förtvivlan. När jag har börjat hoppas igen så har det skett något som fått...

Ovido - Quiz & Flashcards