Some people lead and some people follow

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Friends

Av Nathalie - 20 december 2010 21:49

Lyssnar på gamla playlists och blir påmind om allt konstigt jag och Bella hittade på i våras. Vi syntes och hördes alltid. Var aldrig tysta mer än en minut. Hade internskämt som bara vi förstod och ibland bröt vi ihop av skratt utan att vi ens visste åt vad. Alla helger var det utgång. Vi förfestade uppe på hökstigen och spelade Fröken ur dygnet runt.


Den här bilden tog vi på väg ner till Hudik. De tog väl ett tiotal försök innan jag lyckades se sådär lagomt förvånad ut. (Ja jag gör det med vilje) Hade sjukt svårt att hålla mig för skratt :P Väskan full med godis och musik på hög nivå. Helt oförglömlig helg hemma hos Johan & Fredrik :)

  


Precis som med Bella så klickade det direkt med Erika. Fattar inte hur jag kunnat missat en så underbar människa i 21 år! Vi har trots vår hittils korta relation gått igenom otroligt mkt tillsammans och hon är en av dom som vet mest om mig och förstår mig i alla lägen! Erika betyder otroligt mkt för mig och jag tänker på allt roligt vi hittat på. Hur vi trots alla konstiga saker som hänt faktiskt kan le emot varandra mitt i all kalabalik. Det krävs bara ett ord från henne så måste jag faktiskt dra på munnen, hur illa allt runtomkring än är :P


  



Så länge jag känt denna tjej. Otroligt att vi fortfarande umgås. Vi har bråkat så vi ibland trott att vi aldrig mer kommer se åt varandra. Men efter bara några dagar så har vi insett att vi inte kan vara ovänner. Här finns det såååååå mkt att skriva så jag vet inte vad jag ska räkna upp. Kalixresan kanske? Den är ju trots allt det mest konstiga vi gjort. Madde ringde mig tidigt en söndagsmorgon och hade fått för sig att vi skulle åka till Kalix och hämta hennes hund. Bakis och absolut inte körklar tog vi Majsans bil och drog iväg på en road-trip! Cred till mig som körde non-stop dit och hem ;)


  



Malin träffade jag på krogen september -09. Jag följde henne hem den kvällen och umgicks. (Tro inget annat :P) Sen blev jag kallad Malins flickvän av alla på IKK. Det gick nämligen rykten om att Malin dragit hem en tjej efter krogen. :P

Nu är Malin tillsammans med min bror och i somras var jag hem till henne i Skellefteå och hälsade på hennes underbara familj. Förra vintern följde jag Malin och en massa andra IKK:are till Åre, där vi festade och åkte skidor :)

Nån sa på en fest att Natta är den som är mest IKK:are utan att vara IKK:are..


  



Mina närmsta vänner!! Jag älskar er allihopa :) <3 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 4 januari 2011 21:58

Kan inte blogga från bloggplatsen på min dator hemma. Det är nån bugg som gör att jag inte kan logga in. Flyttar därför till Nattstad.. Fixar den nya nu i veckan. Håll ut :) ...

Av Nathalie - 18 december 2010 18:08

Var till Sundsvall igår och shoppade lite. Handlade klart alla julklappar. Handlade även en tröja på barnavdelningen. Eller det var nog mer en jacka. Sjukt fin. Rosa och vit var den. Haha ;)   Någon frågade hur mkt hudvårdsprodukter jag har och v...

Av Nathalie - 14 december 2010 22:12

Har varit hos Erika och kollat på film ikväll. Vi såg P.S I love you. Är helt tokig i den filmen :P Vi har också hunnit planera in en födelsedagsfest den 22 Januari ^^,   Nu ska jag sova, för imorrnbitti ska jag upp tidigt och besiktiga bilen...

Av Nathalie - 14 december 2010 12:18

Allt börjar lägga sig nu. Allt har börjat sjunka in.   Sista veckorna kan man sammanfatta med ett enda ord: Kalabalik.. Jag har kastats fram och tillbaka mellan hopp och förtvivlan. När jag har börjat hoppas igen så har det skett något som fått...

Av Nathalie - 13 december 2010 11:48

Har sovit jättedåligt inatt. Har dels haft sån smärta i hela kroppen att minsta lilla rörelse jag har gjort så har det gått en ilning genom hela kroppen. Jag kan bara ligga på vänstersidan och jag kan ju säga att efter några timmar i samma ställning ...

Ovido - Quiz & Flashcards