Some people lead and some people follow

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Fredagkväll

Av Nathalie - 20 november 2010 09:38

Igår var vi till mamma och Bert-Ola på Gruvberget och hälsade på. Vi drack kaffe och fikade. Sen frågade Bert-Ola om Mattias ville ha cognac och öl. Så jag fick köra hem :P Jag körde Mattias bil för första gången sen det kommit snö. Usch :P Hans bil är nämligen bakhjulsdriven och jag är inte alls van det. Jag är van min Jocke där man ska gasa när man får sladd :P Kan ju säga att om jag gasar med Mattias bil när jag får sladd då blir det ännu värre ^^,

Aja, vi kom hem utan några missöden så nu är jag nog kvalificerad till att köra den fler gånger :)

Annars så har Mattias huvudvärk idag,(för mkt cognac kanske?) sen tänkte vi julpynta litegranna. De är ju första advent nästa helg!


Igår fick jag träffa min bejbi. Älskade Tyson :)

Saknar han så mkt. Träffar han alldeles för sällan. Men han skulle aldrig trivas som innekatt på 60kvm när han är van att springa ute så de skulle bara va djurplågeri att ta han hit :P


En stor katt :P

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 4 januari 2011 21:58

Kan inte blogga från bloggplatsen på min dator hemma. Det är nån bugg som gör att jag inte kan logga in. Flyttar därför till Nattstad.. Fixar den nya nu i veckan. Håll ut :) ...

Av Nathalie - 20 december 2010 21:49

Lyssnar på gamla playlists och blir påmind om allt konstigt jag och Bella hittade på i våras. Vi syntes och hördes alltid. Var aldrig tysta mer än en minut. Hade internskämt som bara vi förstod och ibland bröt vi ihop av skratt utan att vi ens visste...

Av Nathalie - 18 december 2010 18:08

Var till Sundsvall igår och shoppade lite. Handlade klart alla julklappar. Handlade även en tröja på barnavdelningen. Eller det var nog mer en jacka. Sjukt fin. Rosa och vit var den. Haha ;)   Någon frågade hur mkt hudvårdsprodukter jag har och v...

Av Nathalie - 14 december 2010 22:12

Har varit hos Erika och kollat på film ikväll. Vi såg P.S I love you. Är helt tokig i den filmen :P Vi har också hunnit planera in en födelsedagsfest den 22 Januari ^^,   Nu ska jag sova, för imorrnbitti ska jag upp tidigt och besiktiga bilen...

Av Nathalie - 14 december 2010 12:18

Allt börjar lägga sig nu. Allt har börjat sjunka in.   Sista veckorna kan man sammanfatta med ett enda ord: Kalabalik.. Jag har kastats fram och tillbaka mellan hopp och förtvivlan. När jag har börjat hoppas igen så har det skett något som fått...

Ovido - Quiz & Flashcards